{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Sønderborg evt? xD + Update xD {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg endte ved et tilfælde herinde og opdagede at det da er 10 mdr siden at jeg har været herinde. xD

Meget er sket i mellemtiden. Jeg tror det sidste jeg skrev herinde var at jeg skulle på højskole. Det kom jeg også og det var fedt i 3 mdr, den sidste måned havde jeg gerne været foruden.

De sidste 5-6 mdr. er der også sket meget. Jeg begyndte at snakke meget med en fyr som jeg har gjort før on and off, men den her gang var anderledes og han kom op og besøgte mig for 3 mdr siden, og vi har været kærester lige siden og boet sammen i 1½ måned nu og det er fantastisk.
- Desværre må Meeko ikke bo her, da det er et kollegie, han boede i, i forvejen med sin bror, men Meeko har det godt hos mine forældre, og jeg er jævnligt hjemme og besøge ham. Han er stadig en skøn lømmel og et værre pelsmonster xD

Der skulle vel aldrig være nogle af jer skønne mennesker herinde der bor i Sønderborg eller omegn? xD Godt nok har jeg min kæreste, men jeg mangler squ nogle bekendtskaber hernede, og noget at give mig til når jeg ikke er sammen med ham, eller skriver hovedopgave på mit studie, som jeg i øvrigt er færdig med om lidt xD

Nogle gode ideér hvordan man finder nye bekendtskaber ellers? xD Det gør jeg når jeg finder et job efter januar forhåbentlig men vil da gerne have nogle inden da? xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sønderborg evt? xD + Update xD
Kommentér på:
Sønderborg evt? xD + Update xD

Annonce